czwartek, 2 stycznia 2014

Konkurs

KONKURS - WYGRAJ POST PROMOCYJNY!

Kochani! Właśnie dziś, 28 grudnia 2013 roku blog ORASEY zdobył setnego obserwatora. Od samego ranka chodzę roześmiana, szczerzę się do ekranu i podśpiewuję. To dla mnie wielki sukces w tej dziedzinie. Miewałam blogi, które miały po 620 obserwatorów, ale nigdy o tematyce lifestylowej! Cieszę się, że te sto osób docenia moją pracę. Z tej oto okazji mam dla was konkurs, a nagrodą jest post promujący (prostym językiem mówiąc: darmowa reklama/pozytywna recenzja twojego bloga, którą napiszę sama). Poniżej przedstawione są warunki wzięcia udziału.


1) Twój blog musi mieć mniej niż 100 obserwatorów
2) W komentarzu podaj adres swojego bloga
3) Na swoim blogu wklej zalinkowany (mający odnośnik do mojego bloga) banner akcji (ten, który widnieje powyżej) w widocznym miejscu
4) Konkurs tylko dla obserwatorów ORASEY
Zachęcam do brania udziału. Im więcej nas będzie, tym większe szanse na promocję TWOJEGObloga! Rozstrzygnięcie konkursu już 18 stycznia 2014 roku. Zachęcam z całego serca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz