piątek, 27 grudnia 2013

Rozdział 3 One Direction Chapter 3 One Direction

Rozdział 3 - Pierwsze marzenie spełnione 
Nadal nie mogę w to uwierzyć. Już za kilka godzin pójdziemy z Alice na koncert One Direction. Występ zaczyna sie o 18.00, ale my już będziemy tam o 16.00. Chcemy spotkać chłopaków przed koncertem i poprosić o autografy oraz zrobić sobie kilka fotek. Zaraz powinnam być u mnie Ali. Specjalnie na ten koncert kupiłyśmy sobie koszulki. Ja mam taką, że na przodzie mam napis "I love Liam!♥", a z tyłu zdjęcie zespołu. Alice ma taką samą tylko, że z Zayn'em.
-Hej, hej!! Już jestem! -od dawna nie widziałam tak szczęśliwej przyjaciółki. Po tym wszystkim, co wydarzyło się w ostatnich tygodniach, w końcu, mamy powód do radości! -To już dzisiaj! O mój Boże! Ale jestem szczęśliwa!
-No ja tak samo! To niesamowite! -dopiero teraz zdałam sobie sprawę ze swojej euforii. Radosnym krokiem podeszłam do wierzy i włączyłam płytę 1D. W pokoju i w całym domu było słychać "What Makes You Beautiful". Razem z przyjaciółką zaczęłyśmy szykować się na koncert. Koszulki, fryzury, lekki makijaż... Tak byłyśmy tym wszystkim zajęte, że czas nam bardzo szybko uciekł. Powoli wychodziłyśmy z domu. Droga na miejsce gdzie miał być koncert była krótka. Szybko weszłyśmy do środka i ku naszemu zdziwieniu chłopcy już podpisywali autografy. Stanęłyśmy w kolejce. Do podpisu zabrałyśmy z domu książeczki z płyt, naszykowałyśmy też sobie aparat. Minęło trochę czasu, ale w końcu nadeszła moja kolej, Alice była zaraz po mnie. Pierwszy był Niall podałam mu do podpisu książeczkę, ale byłam tak zestresowana, że nic nie potrafiłam z siebie wydusić. On chyba musiał to zauważyć, bo sam do mnie zagadał.
-Mogę zgadnąć. że jesteś strasznie szczęśliwa, że tu jesteś. Nie denerwuj się... -był taki troskliwy i czy na prawdę wyglądam tak strasznie? - Chcesz jeszcze zdjęcie?
-No pewnie! -trochę jakbym się rozluźniła. Czy to Niall tak na mnie działał? 
-Podejdź bliżej i przytul się do mnie. -zrobiłam tak jak poprosił, a po chwili mieliśmy już zdjęcie. Następnie podeszłam do Louis'a. Z nim było bardzo zabawnie! A jakie fajne zdjęcie miałam. Obok niego siedział Harry. Dał mi autograf, a do zdjęcia powiedział żebym usiadła mu na kolanach. Byłam trochę zdziwiona, ale uległam... Chciałam też i takie zdjęcie. No i stało się doszłam do Liam'a... Nie wiedziałam jak się zachować, co zrobić! Ale jego uśmiech mnie rozluźnił...
-Hej! -wziął ode mnie książeczkę i się podpisał.
-Zrobisz też sobie ze mną zdjęcie? -zapytałam niepewnie, ale zaryzykowałam.
-Pewnie, chodź do to do mnie! -zaprosił mnie gestem do siebie. Objął mnie ramieniem i pocałował w policzek, właśnie takie mieliśmy zdjęcie. Boże nie mogłam w to uwierzyć! Ale to niesamowite! Następnie podeszłam do Zayn'a. Z nim też było miło. Poczekałam z boku na Alice, widziałam jaka szła szczęśliwa.
-Anna! Anna! Mam zdjęcie z Zayn'em! Ale super! -była tak samo szczęśliwa jak ja. Na zegarku zauważyłam, że była już godzina 17.00, a chłopcy powoli się zebrali i szli szykować się na występ. Ale miałyśmy szczęście! Niedługo potem udałyśmy się pod scenę. Miałyśmy dobre miejsca, zaraz przy scenie. Było super, ludzie bardzo szybko zapełnili wszystkie miejsca. Na wielkim ekranie pojawił się filmik wprowadzający, ile jeszcze minut do One Direction. Po krótkim czasie pojawili się na scenie, zaczęłam krzyczeć! Rozpoczęli koncert od piosenki "Everything About You", było niesamowicie. Gdy Liam razem z Zayn'em podeszli do krawędzi sceny to mrugnęli do mnie i do mojej przyjaciółki! Mało, co nie zemdlałyśmy! Następne ich piosenki były równie niesamowite! Całość była boska, razem z Alice świetnie się bawiłyśmy. Nigdy tego nie zapomnimy...
Ten jakoś taki krótki tak trochę wyszedł... :/



Chapter 3 - Getting a dream fulfilled
I still can not believe it. In a few hours we'll go with Alice at One Direction concert . Performance starts at 18.00 , but we already will be there at 16.00 . We want to meet the guys before the show and ask for autographs and take a few photos . As soon as I should be with me Ali . Especially for this concert we bought a T-shirt. I have this, I have that on the front of the words " I love Liam ♥" , team photo on the back . Alice has the same is that of Zayn'em .
Hey , hey ! Here I am ! - for a long time not seen such a happy friend. After all , what happened in the past few weeks , in the end, we have reason to rejoice ! - It's today! Oh my God ! But I'm happy !
- Well, I'm the same! This is amazing! - only now I realize from your euphoria. Joyful step went to faith and turned on the plate 1D . The room and the whole house could hear "What Makes You Beautiful" . Together with her friend started to get ready for the concert . T-shirts, hair , light makeup ... So we were all busy that time we very quickly ran away. Slowly we left the house. The road to the place where he was to be a concert was short. Quickly went into the center and to our surprise the boys have already signed autographs. We stood in the queue. To sign books we took out of the house with boards , naszykowałyśmy also a camera . It took some time , but in the end it was my turn , Alice was right after me . The first was Niall gave him for signature book , but I was so stressed out that nothing I could squeeze out of each other . I think he must have noticed , because he started to talk to me .
- I guess. you're awfully glad you're here. Do not panic ... - he was so caring and if you really look so bad ? - Want a still photo ?
- You bet! - I relaxed a little . Is Niall give me work?
- Come closer and cuddle up to me. - I did as he asked , and after a while we had a picture. Then went to Louis . With him it was very fun! And what a cool picture I had . Harry sat next to him . He gave me an autograph and a photo told me to sit down on his lap . I was a little surprised , but succumbed ... I also wanted to and the picture. Well, it happened came to Liam ... I did not know how to behave , what to do ! But his smile relaxed me ...
Hey ! - took my book and he signed .
- Will you do it with me photo? - I asked hesitantly , but I took the risk .
- Sure , come to this for me ! - invited me gesture to each other. He took my arm and kissed her on the cheek , had just such a picture. God, I could not believe it! But it's amazing ! Then went to Zayn'a . With him it was nice. I waited on the side of Alice , I saw what she went happy .
- Anna ! Anna ! I have a picture of Zayn'em ! But great! - was as happy as I am. On the watch I noticed that it was already at 17.00 , and the boys slowly came together and went to get ready for the show. But we had luck! Soon after, we went to the stage . We had good seats , right next to the stage. It was great , people very quickly filled up all the space. On the big screen showed a video introducing how many minutes to One Direction . After a short time, appeared on the scene , I started to scream ! They started the concert with a song "Everything About You ", was amazing. When Liam together with Zayn'em came to the edge of the stage is a wink to me and to my friend ! Few , which is not zemdlałyśmy ! Next their songs were equally amazing ! The whole thing was divine , along with Alice were playing great . We will never forget ...

This somehow so short so little left ... :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz